Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Wronaaaa | użytkownik

imię i nazwiskoWeronika adresŻywiec zarejestrowany17.11.2007 @14:24:04 ostatnio na stronie01.12.2014 @00:41:39

Hmmm... no cóż jestem jaka jestemnie bede tu opisywać mojego charakteru a tym bardziej wyglądu ponieważ chcę aby oceniano moje prace a nie wygląd bądż też charakter ....

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty57 komentarze830 posty na forum2

komputer / sprzęt
AGD i RTV :D:Dhehe

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~moniczka15    20.02.2008 @19:48:07
dzięki
_______
Kiedy przebywasz w ciemnościach, spójrz w górę.
Tam czeka na ciebie słońce.
Ono nie omija nikogo.
Ciebie też nie ominie, jeśli nie schowasz się w cień.
~prettylittleditty    20.02.2008 @18:53:30
heh,dzieki;]
~Kajbel    19.02.2008 @23:09:41
hehe Bo oczy sie na niczym skupić nie mogły
Pozdrawiam ;]
~Wallace    19.02.2008 @22:54:18
Przecie możesz wstawiać oceny jakie Ci się podobają, stosowne do odbioru, dziękuję bardzo i pozdrawiam
~Wallace    18.02.2008 @22:12:35
Very dziękuję heheheh
~Wallace    17.02.2008 @18:16:05
Dzięki
~getLearnToUnderstand    17.02.2008 @12:10:23
ja równiez dziekuje a jak popatrzalam na to zdjecie to mi sie tak nasuneło jako dobry jego tytuł ;d
~Wallace    16.02.2008 @18:20:42
to jest dziura w ścianie
~Wallace    15.02.2008 @18:09:16
~Wallace    15.02.2008 @18:06:49
Daleko daleko, dzięks
~PaprWinbek    14.02.2008 @19:12:21
Dzięki :D
~Wallace    14.02.2008 @15:45:15
~Wallace    13.02.2008 @21:47:22
A no powiadam, dziękować
~Wallace    13.02.2008 @19:28:49
Dzięks
~Wallace    11.02.2008 @16:34:54
dziękuję
~Wallace    10.02.2008 @17:59:38
Dzięki
~Northwood    08.02.2008 @19:42:39
Tu większość osób fotografuje amatorsko. Nie ma się co obrażać na krytykę, trzeba doskonalić swoje umiejętności.
Pozdrawiam serdecznie.
~Kuba9911    08.02.2008 @19:31:08
w tym wypadku to siada ^^ nawet pozuje :P
~TiaTia    07.02.2008 @21:12:10
dzięki serdeczne!
_______
"(...) Rozpuszczam w mleku cynamonową tęczę"
~Wallace    07.02.2008 @20:37:46
Jakieś rysunki stwórz, nalegam i pozdrawiam
~Potokmyslowy    04.02.2008 @23:35:00
ani troche jeden wielki bobek z metalu
~pustepudelko    04.02.2008 @23:24:30
tak, wiem- ogromne.. :/
ale jestem tutaj nowa, wiec..
hy :/
ale dziekuje za parcie
pozdrawiam
~bess    03.02.2008 @21:10:05
dziękuję!
~matizek    02.02.2008 @19:06:03
Ocen mojego najnowżeszego digarta
~matizek    02.02.2008 @09:40:43
:DZapraszam do mnie :D:D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt